woensdag 2 november 2011

Sleek Blush Scandalous en Life's A Peach Swatches & Review


Ook deze producten had ik al een tijdje in huis. Ik wilde ze nog niet gebruiken tot ik swatches had gemaakt (wat erg eigenlijk.. vroeger als ik iets nieuws binnen kreeg ging ik gelijk testen!). Ik heb er wat tijd voor vrijgemaakt, om jullie deze mooie kleurtjes te laten zien. Ik ben sowiezo al fan van Sleek's blushes, en liet eerder al een aantal zien. Nu heb ik er twee bij. De mooie matte kleuren Scandalous en Life's A Peach. Kijk verder voor swatches!





Volgens mij blijf ik het zeggen, maar de verpakkingen van Sleek zien er altijd mooi uit. Ze lijken qua design erg op de palettes, maar dan in het klein. Wat ik wel vervelend is is dat je bijna altijd je nagels breekt op deze verpakkingen, maar na een aantal keer openen gaat het beter. Toch is dit wel een beetje een minpuntje in het begin...



 Scandalous is een super felle rood! Heel gaaf! Hij is gelukkig goed op te bouwen, en kan ook lichtjes gebruikt worden.


Life's a peach is een mooie peachy kleur, die goed bij een heftige ooglook past.



Zoals je kunt zien op de swatches zit er veel pigment op! Vooral Scandalous valt erg op, en ik zou hem dan ook niet zo dik aanbrengen. Hoewel dat voor een bijzondere look wel mooi kan zijn. Life's A Peach is een stuk minder fel, bijna nude te noemen. Erg mooi! Zelf heb ik weinig matte blushes, ik hou persoonlijk meer van wat shimmer. Als ik even geen zin heb in matte, doe ik er gewoon wat highlighter op.

Ik ben weer erg blij met deze blushes, ze zijn zeker een mooie aanvulling op mijn stash. Net als alle blushes die ik van Sleek heb, zal ik deze waarschijnlijk ook vaak gebruiken.

Natuurlijk heb ik deze ook bij Alicejo.com. Ze zijn te koop voor 6,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten